Ogłoszenie nr 500234505-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.
109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z dzierżawą aparatów do identyfikacji bakterii i posiewów krwi z podziałem na 3 zadania: zadanie nr 1 - odczynniki i materiały zużywalne do badań bakteriologicznych wraz z dzierżawą aparatu wraz z wyposażeniem dodatkowym, zadanie nr 2 - odczynniki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą aparatu do posiewów krwi, zadanie nr 3 - paski wysycone gradientem stężeń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585357-N-2018
Numer ogłoszenia: 585357-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500164779-N-2018
Numer ogłoszenia: 500164779-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 810200960, ul. ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 8105800, e-mail przetargi@109szpital.pl, faks 91 8105802.
Adres strony internetowej (url): www.109szpital.pl
Adres strony internetowej (url): www.109szpital.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z dzierżawą aparatów do identyfikacji bakterii i posiewów krwi z podziałem na 3 zadania: zadanie nr 1 - odczynniki i materiały zużywalne do badań bakteriologicznych wraz z dzierżawą aparatu wraz z wyposażeniem dodatkowym, zadanie nr 2 - odczynniki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą aparatu do posiewów krwi, zadanie nr 3 - paski wysycone gradientem stężeń.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RPoZP 24/2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z dzierżawą aparatów do identyfikacji bakterii i posiewów krwi z podziałem na 3 zadania: zadanie nr 1 - odczynniki i materiały zużywalne do badań bakteriologicznych wraz z dzierżawą aparatu wraz z wyposażeniem dodatkowy, zadanie nr 2 - odczynniki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą aparatu do posiewów krwi, zadanie nr 3 - paski wysycone gradientem stężeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 33696200-7, 38434000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Odczynniki i materiały zużywalne do badań bakteriologicznych wraz z dzierżawą aparatu wraz z wyposażeniem dodatkowym
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 270800.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: DIAG-MED Grażyna Konecka
Email wykonawcy: biuro@diag-med.pl Adres pocztowy: ul. Modularna 11A bud. H3 Kod pocztowy: 02-238 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 274473.10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 274473.10 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274473.10 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Odczynniki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą aparatu do posiewów krwi
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 141000.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: DIAG - MED Grażyna Konecka
Email wykonawcy: biuro@diag-med.pl Adres pocztowy: ul. Modularna 11A bud. H3 Kod pocztowy: 02-238 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 121374.61
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 121374.61 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142488.54 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Paski wysycone gradientem stężeń
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 35000.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Polska 114 Kod pocztowy: 60-401 Miejscowość: Poznań Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22671.36
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 22671.36 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22671.36 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.